نوشته شده توسط : مهندس علی عسکری

با سلام خدمت همه ی مشتاقان به اطلاعات در زمینه ی ورمی کمپوست

 

امروز یک چیز خیلی عجیب در اینترنت دیدم!!!!!!

تا الان بعضی از افراد بودند که شیطنت می کردند و آگهی های بنده مهندس علی عسکری را با نام خودشان کپی و در وب سایتهای تبلیغاتی قرار می دادند ولی امروز جالب است اسم و عنوان ما را نیز به اسم خودشان میزنند و کپی میکنند

و حتی در این قسمت از تبلیغات بنده

همچنین با سابقه درخشان در آموزش متخصصان فراوان در اکثر نقاط کشور (همچون مهندس علی محمدی، مهندس هادی محمدی، مهندس حامد یوسفی و....)

نام خود من (مهندس علی عسکری ) را نیز در افراد آموزش دیده خود قرار داده!!!!!!!!!!!!

عزیز من شمایی که آگهی بنده را کپی میکنید و مدعی می شوید مدرس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران هستید پس چرا ۴ دی وی دی بنده به صورت فیلم آموزشی به فروش می رسد؟؟!!!

شمایی که که به جای بنده می نویسید راه اندازی فارم هایی در سراسر کشور خوب مگر غیر این است که تا الان هر کجا که به هزار مکر و حیله مقدار اندکی کرم هم فروخته ای الان حتی دوست ندارند اسم شما را هم بر سر زبان بیاورند؟؟!!!

شمایی که بنده را شاگرد خود در آگهی دزدیده شده از خودم خطاب کرده اید از خود تاکنون سوال کرده اید که آیا بنده اصلا شما را حتی به اندازه یک کارگر ساده که بتواند آب دادن یک فارم تولید ورمی کمپوست را انجام دهد قبول دارم یا نه؟؟!!!

برادر عزیز به شما تذکر می دهم که با شما برخورد قانونی خواهد شد که شاید بتوان با این کار بنده به سهم خودم بتوانم جلوی دزدی اینترنتی را بگیرم چرا که از نظر دین مبین اسلام دزدی امری زشت و با دزد باید برخورد قاطع گردد.

شمایی که این کار را انجام داده ای بدان دزدی از دیوار کسی بالا رفتن نست و این کار عین دزدی است و با این کار صرفا شخصیت خود را نشان داده ای و اگر تاکنون هم کسی به شما اعتماد می کرد با این کار شخصیت واقعی خود را نمودار کرده اید .


 



:: برچسب‌ها: ورمی کمپوست ورمی کمپوست ورمی کمپوست ورمی کمپوست ورمی کمپوست ورمی کمپوست ورمی کمپوست ورمی کمپوست ورمی کمپوست ورمی کمپوست ورمی کمپوست ورمی کمپوست ,
:: بازدید از این مطلب : 1095
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 ارديبهشت 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس علی عسکری

بهترین ها برای

راه اندازی،مشاوره ، اجرا , خرید و فروش کود ورمی کمپوست و کرم گونه ی ایزینیا فتیدا

با ما تماس بگیرید

مهندس علی عسکری 09178197279-09359437246



:: برچسب‌ها: ورمی کمپوست ورمی کمپوست ورمی کمپوست ورمی کمپوست ورمی کمپوست ورمی کمپوست ورمی کمپوست ورمی کمپوست ورمی کمپوست ,
:: بازدید از این مطلب : 575
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 ارديبهشت 1390 | نظرات ()